Amazing!!

Vilken häftig helg jag hade! Jo, jag ÄR medveten om att jag ligger typ en vecka efter i mitt liv, kan bero på mina nya arbetstider, nog om detta. Förra helgen börjades med en Muse konsert, vilket drag... Vilken show... Jag kan ge bort min högra arm för att se dom igen. Och med all sannolighet kommer jag att se dom igen. WOW!!! 
 
Och på söndagen packade vi bilen och brummade till Galway för ett par dagar. Väldigt trevligt att bo på hotell och att få maten serverad. Härligt att bara slappa och göra mest ingenting, förutom några promenader på väst kusten. Om man tittade väldigt noga kanske man såg en bit utav Amerika....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann

Vad mysigt!

Kram

2012-11-10 @ 03:28:09
Postat av: Syster

Me love Galway! Finns massor av snäckor på "snäckstranden"!
Kram

2012-11-10 @ 17:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0