Choklad.... Mmmm

 
Bild lånad från internet
 
 
Mina eftermiddagar kan bli väldigt långa och blodsockret kan vara väldigt lågt och chokladsuget väldigt högt. Och eftersom jag brukar då unna mig en liten chokladbit då och då kan det bli dyrt att alltid köpa godiset i automaten. Fick en strålande ide när jag var och mat-handlade igår, varför inte köpa ett paket med flera chokladbitar i som kan ligga kvar i min väska?? Köpte mig ett paket med Terrys orange chocolate som innerhåller 4 choklad bitar. Det borde ju då räcka i 4 dagar. När jag brummade hem ifrån affären orkade jag inte stå emot mitt chokladsug och en chokladbit blev uppäten med en himla fart.
3 chokladbitar kvar. 
I morse brummade jag iväg till arbetet med mina 3 choklad bitar i väskan och sedan har jag väldigt svårt att förklara men före lunch fanns det inte en smula choklad kvar. Jag behöver hjälp.....
 

Kommentarer
Postat av: Ann

Choklad botar det mesta!!

Kram

2012-10-06 @ 19:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0