I'm in trouble

 
 
Som sagt har vi ju möblerat om i våran trädgård och jag har gått och tänkt på att sätta lite nya vår-blommor. Jag tycker att det skulle vara så fint att ha kanske två till tre krukor till med tulpaner. Jag brummade iväg till närmaste garden center och stod i valet och kvalet om vilket skulle vara finast. Och jag hade tänkt till lite också, vill att dessa krukor skulle stå i blom på olika tider under våren. Men jag var inte beredd på att det fanns så mycket att välja på. Jag plockade åt mig fyra påsar med lökar dvs 64 stycken lökar!! Jag tänkte nog inte riktigt där... Går nu och funderar på om jag ska brumma tillbaka och köpa mig en mega stor kruka och ställa den på fram sidan av huset och slänga i lökarna som blir över, kan bli fint att blanda ihop dom, ska tänka på det lite mer...

Kommentarer
Postat av: Ann

Låter som en briljant plan :).

Kramar

2012-09-16 @ 19:29:56
Postat av: Syster

Mycket att stå i!!!
Jag hittade en grön ljung, very nice!

2012-09-17 @ 15:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0