Chai Latte

 
Härom dagen lyxade jag och Sarah till våran vardag. Vi kostade på oss en fika på ett cafe och indulged oss en varsin chai latte. Om man säjer så här... Så kommer det dröja länge innan jag kommer att beställa in kaffe eller te på ett fik. Herre jesus och hans kamrater så gott det var!!! Det var som att dricka heaven eller en liten bit utav jul afton. Helt underbart gott. När jag kom hem idag stod det en kopp med chai latte och väntade. Gissa hur glad jag blev på en skala ett till tio?? ♥

Kommentarer
Postat av: Syster

Kanske tolv?
Tack för tidningen, me happy!
Kram

2013-08-15 @ 14:55:17
Postat av: Helen

Jaaa det är ju hur gott som helst :)

Kram!

2013-08-21 @ 11:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0