Come Dine With Me...

 
Lite hur som helst har vi team bounding aktiviteter på arbetsplatsen. Ibland är det bollspel, frågesport och dyl. Denna vecka var det Come dine with me eller Halv åtta hos mig på svenska, jag får inte riktigt ihop översättningen där....
Iallafall, så skulle vi alla i teamet vara kreativa och baka något gott och vi skulle smaka av och bedömma varandras godsaker. Min kreativitet klockan åtta på kvällen när en arbetsdag väntar blir låg. Jag slängde ihop en Snoddas, Kärleksmums eller Mockarutor. Kärt barn har många namn eller multiple personalities. Nå väl, vi mumsade och bedömde. Och vinnaren är......
 
 
TaDa....
 
Meee!!!
 
Och spana in mina award winning swedish brownies....
 
 
LOL!!!
 

Kommentarer
Postat av: Ann.

Åh mums!! Och grattis :)

Kramar

2013-08-11 @ 22:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0