Semester-Mys

 
Tänk vad det är skönt att bara stänga av vissa saker. Till exempel dator och internet. Denna semester har jag haft en minimal kontakt med dator. Jag har inte ens läst email på flera dagar.
Vi har även roat oss med en sådan berömd båt resa till Åland. Halv vägs till båten blev jag väldigt bestämt informerad att jag inte kunde gå ombord på en båt med omaka strumpor på mig?! Vad kunde hända?? Att båten sjunker?? Att navigations systemet går sönder och vi kommer att driva iväg med båten till en Söderhavs Ö?? Att vi blir attackerade utav sjörövare?? I mitt tycke så uttrycker jag min personlighet och upproriska sida.
 
 
Det kommer att dröja en väldigt lääänge innan jag åker med en sådan båt igen, Jag tror att jag vill spara alla intressanta minnen av de mäskliga beteendena som möttes.... OJ!!!
 
Dagens meny består utav Spagetti Carbonara med smör stekta kantareller. I morse drog jag på mig gummi stövlarna och traskade ut i skogen med en stor påse som skulle fyllas med härliga sol-gula kantareller. Jag hittade 3 mask-ätna röda flugsvampar, Noll kantareller och en champinjon som låg i kylskåpet. Jag ser verkligen fram emot en härlig Spagetti Carbonara med ett stort lass med härliga ny plockade Kantareller. Verkligen!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Syster

Grönt ska vara på styrbords sida och rött babord! Du får växla.....
Kram

2013-08-04 @ 17:14:03
Postat av: Helen

Härligt att ni har haft en bra semester :)
Kram

2013-08-08 @ 21:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0