Semester igen...

 
Sitter med en kopp te och funderar över om jag har packat ner allt jag behöver. Jag och två utav nina barn ska tillbringa en vecka i de mörka Dalaskogarna. Den senaste veckan har vi pratat mycket om denna resa.Vi har inte pratat om att ska bli skönt att komma ifrån storstan, och bara slappa, ta det lungt, spendera lite quality time och så vidare. Nä, vi har pratat om mat! Ja, om allt vi ska äta! Vi ska grilla korv, hamburgare, grillspett, kyckling, glass?? Ja allt som kan grillas skall på grillen. Och godis, dumle, paradis askar, bilar, till och med messmör på limpa  har korsat mina tankar. På vilken skala från 1 till 10 har vi ätströrningar?

Kommentarer
Postat av: Syster

Kanske 11.5.... Hihi ;-)

2013-06-04 @ 12:03:47
Postat av: Ann

Gott med svensk mat!

Kram

2013-06-04 @ 12:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0