Orkeslös...

 
Hur orkeslös och eländig kan man känna sig. Varje task eller ett måste som skall göras känns som den största kraftansträngningen någonsin. Inte nog med det så har det förbannade mörkret krypigt upp på en, den är mörk på morgonen när jag brummar iväg till arbetet och mörkt när jag kommer hem, längtar redan till våren.... Och mitt i allt elände unnade jag mig en massage. Herregud!! vad skönt det var. Iallafall de första 45 sekunderna, sen hittade hon alla mina spända ryggmuskler, och det gjorde ont kan jag lova. Efter en halv timme på bordet var jag färdig och flickan var nöjd med att krossa mina stackars muskler till en grötig massa. Ja det kändes så iallafall. Och jag kan lova att jag sov gott denna natt, och även natten efter. Om jag kunde hade jag sovit på jobbet också. Jag tror att alla gifter och skräp som hade samlats i musklerna spred ut sig i kroppen som gjorde mig otroligt törstig och trött. Men musklerna blev mjuka och glada efter en dag eller två. Ser faktiskt fram emot nästa massage... 

Kommentarer
Postat av: Syster

Tycker att mörkret är underbart!
Minns sommaren då det är ljust dygnet om!
Kram

2013-10-12 @ 08:38:54
Postat av: A.

Åh vad skönt med massage!

Kramar

2013-10-13 @ 19:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0