God fortsättning...

 
Vi bygger vårat eget hus...
 
 
Ta dah...
 
 
 
 
 
 

Nästan Jul....

 
O vi har den finaste granen...
 
 
 
 
 

Im so lucky...

 
Jag började kvällen på ett utav mina favvo ställen med min nya favvo drink - Chocolate martini. Det är som godis!! Efter en drink eller två gick vi vidare till teatern och bänkade oss med Wicked. Jösses vilken föreställning. Och nu vet jag varför/hur Tinman, Lejonet och Scarecrow blev till...
 
Bild lånad från internet

Julhandel

 
Nu är julhandeln i full fart. Och jag kände att vi behövde en ny blomma till köket... Hittade denna med medföljade tomtehus...
 
 
 
Åh, Disco tomte...
 
 
 
J blev sååå glad...
 
 
 
 

Vem där??

 
Igår kväll var det någon som ringde på dörren och sprang.... Kvar stod denna chokladask på trappen...
 
 
 
 

Julkort

 
Jag kan meddela att årets julkort är färdiga. Om dom kommer bli skickade är ju en annan sak......... Men det är väl tanken som räknas...... 

Kan inte sluta....

 
skratta åt detta klipp..
 

Går på vattnet....

 
Jag trodde inte att isen hade lagt sig. Jag såg från fönstret att det var is på sjön och att det var folk som åkte skridskor. Jag var tvungen att stilla min nyfikenhet och gick ner till sjön och hoppade på isen. Japp, isen höll...
 
 
 
 
 
 

RSS 2.0