Varmt...

Har förlängt sommaren med en vecka i vilamoura. Måste tanka e eller d vitamin, kommer inte ihåg vilken...

Efter en lång dag på stranden sitter jag i en mörk och sval irländsk pub med ett glas kallt vin, bara för att jag kan... 


Har även stått och tittat på riktigt fina massiva båtar. 



Tittade även på en mycket blå himmel. 





Sommaren är kort...

Den nästan regnar bort...

Vi har ju haft en väldigt varm och solig sommar i år, nästan för varmt. 

Man ska ju inte klaga på att man har varit ledig. Jag har har haft min sabbatical och har varit ledig en månad extra utöver min normala semester. Jag har inte jobbat många veckor denna sommar och nästa vecka är jag ledig igen.... Oh, denna ledighet 😏

Jag satt och tittade igenom korten från denna sommar vilket bevisar att jag har haft det rätt bra.... 
Många härliga promenader på den irländska stranden och i de djupa dala skogarna. 


Fick mig en brun utan sol... Nåja, avborstad hus färg.... 

Målat hus... 

Hittade en ny kompis. Säg hej till Olof.