Var ner på stan...


Var ner på stan idag för att köpa julklappar. Jösses vad folk det var, det märks inte ett dugg att det är lågkonjuktur. Så mycket folk med massor av påsar i varje hand och där med kommer ju köerna också. Skit!! Jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska köpa till folk. Mina planer om att vara organiserad iår flög ut genom fönstret, igen. Tänk att jag har det så himla svårt att hitta på något fint. Och om jag frågar vad dom vill ha så blir svaret "suprise me" eller "jag vet inte" eller "something small". Jag blir GALEN!!! Det enda som är ett plus med lågkonjukturen är att det är massor med rea här. Vilka härliga fynd jag skulle kunna göra om jag visste vad folk vill ha i julklapp. Jag kom hem med ett par svarta långa stövlar som en liten julklapp åt mig själv.

Kommentarer
Postat av: Syster

Hm säger det igen, diamanter......

2008-12-12 @ 10:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0