Måndag

I början av förra veckan packade routern ihop, dvs inget internet. Ringde då till internet supporten, visst är det deras jobb men så duktiga dom är och framförallt vilket tålamod med oss människor som jag som fattar nada med dessa tekniska saker. Och dom pratar ju bara engelska så det stökar ju till det lite extra för mig. Dom lovade skicka routern innan fredag förra veckan, vilket dom gjorde men brevbäraren/budet levererade den till fel address!! Att man kan ta fel på hus numret kan vara förlåtligt men när man levererar posten till en helt annan address som inte ens liknar sin egen är det slarv och okompetens!!! Men sent på fredag kväll kom killen som hade fått min router och lämnade över den. Stort tack. Tur att det finns ärliga och bussiga människor här i världen.






Bild lånad från http://www.keanemusic.com/

Nu till nåt skoj. Jag var på konsert igår kväll. Var till en utsåld o2 arena och titttade/lyssnade på KEANE. Vilken upplevelse!! I´m still buzzing!! Och vilken härlig energi och spelglädje pojkarna utstrålade, dom fick med sig hela publiken till sång och dans. Och jag njöt utav den ena godingen efter den andra som spelades, vilket rus!!! Visst var jag lite nervös innan, utifall om jag var den enda gamlingen på rockkonserten men där hade jag fel. Jag kan nog säja att medelåldern var 30+ och dom stökiga tonåringarna lyste med sin frånvaro. Jag kan bara rekommendera att vid tillfälle att gå och se denna underbara grupp. Jag tvekar inte att se dom igen..........

Kommentarer
Postat av: Syster

Som tur är, är de flesta ärliga!

2009-01-26 @ 13:01:32
Postat av: Ann

Vad roligt med konsert!

Och tur att den nya routern har kommit så jag kan läsa din blogg igen ;) Kram kram

2009-01-26 @ 14:10:16
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0