Hjälp.....


Har haft en känsla om att jag alltid har samma kläder på mig och jag aldrig hittar något i min garderob. Därav så tog jag saken i mina händer och slängde ut allt som fanns i min garderob på sängen. Och sen började jag sortera och prova gamla t-shirts och jumprar, det är ju synd att slänga sånt som passar och inte är nött eller urtvättat. När det var dags att lägga tillbaks allt i garderoben kom jag på en strålande ide. Att sortera kläderna efter färger!! Strålande ide tills jag upptäckte att jag har en massa  svarta och vita t-shirts och jumprar. Och tre röda t-shirts och jumprar, oja, notera att jag har en gul t-shirt!! Det är väl inte konstigt att det känns som att jag har samma kläder på mig hela tiden när i stort sätt allt är i samma färg. Jag är ju nästan ett proffs på att handla men någonstans blir det lite fel när det gäller färgen. Tror att jag behöver åka på bootcamp.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0