Onsdag

Nu är jag tillbaka till verkligheten igen. Har haft en innehållsrik och förvirrande vecka i Dalarna men har nu fått mark under fötterna och allt är går i sin vanliga ban. Och det första som jag såg vad som skulle göras i detta hus var att klippa gräsmattan!!!! Det var bara att springa omkring med denna handdragna gräsklippare medans jag svor en liten ramsa. Och jag kommer solklart ihåg att jag lovade mig själv att inte klippa en gräsmatta på väldigt länge. FAN!! Tacka vetja astroturf och asfalt!! 

Det var så skojigt att få träffa mina bästa syterdöttrar i söndags och få en titt på pojkarna. Dom växer så det knakar. Så synd att det blev så kort.

Och för att inte glömma så min bästa syster muddlade mojitos och det var bland det godaste jag hade druckit. Jag kan se att min syster har en karriär i muddling!!


Kommentarer
Postat av: Syster

Japp muddling är min grej nu!

Kram

2010-06-02 @ 19:04:28
Postat av: Beyond fabulous!

Det var jättekul att ses även om det bara var en snabbis, tack så mkt för det fina kortet o halsbandet samt den smarriga chokladen ;)



Kramar!

2010-06-03 @ 21:27:07
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0