Bristol

I fredags slängde vi oss på ett  Ryanair flyg och åkte till Bristol för en liten weekend break. Jag behövde en semster??? Nåväl, det är ju alltid välkommet med ett liten äventyr och att få skämma bort sig en stund med att få maten serverad och att inte behöva plocka/städa och dyl.

I lördags tog vi oss en långpromenad runt hamnen och tittade på alla fina båtar, jag tycker att dessa kanalbåtar är bland det häftigaste jag har sett. Istället för att man tar sig en sväng med husvagnen så tar man sig en tur med sin kanalbåt och jag misstänker att det finns dom som har båten som sin permanenta bostad.







På söndagen hoppade vi på tåget till Bath och besökte det berömda Romerska badet. Fantastiskt att det finns en hot spring i England. Tyvärr så fanns det inte tid för ett bad men utflykten avslutades med Tapas och det är ju väldigt Engelskt!!!




Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Åh vad mysigt med en miniweekend! Och ja det är väl klart att Tapas är från England? det vet väl alla ;)



Kramar!

2010-09-27 @ 16:40:42
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Helen

Åh vad mysigt!!

Kram

2010-09-30 @ 10:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0