Lördag

Hurra!! Nu har vi en fungerande dator i detta hus.
Jag kan inte påstå att jag är särskilt glad på ett utav dom stora antivirus bolagen som inte ens svarar på sin "vänliga" customer support. Jag har blivigt totalt utestängd från det "hjälpsamma" internet supporten och jag kan inte ens öppna programmet som är nerladdat på datorn. SKIT virus..... 

Mina 2 artonåringar åkte till Lonon härom veckan. Och köpte en jätte fin present till sin gamla mamma. En fin svart och skinande nessesär från Harrods. Och den kan stå upp!!! Och flickorna fick även med sig doft-prover från denna fina affär. Och på Harrods får man inte doftproverna på en liten flimmsig papperlapp, där får man proverna på fina rosa sidenband. Jojo, siden band ska det vara. Nice!!! 


Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Välkommen tillbaka ;) Kramisar

2010-09-07 @ 19:10:14
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0