Onsdag


Jösses vad tiden flyger iväg!! Och nu har jag bara 2 dagar kvar på min "gamla" arbetsplats för att på fredag kommer flyttkillarna och tar alla våra datorer och dyligt och flyttar över dom våra nya lokaler. Visst kommer det bli spännande med en ny lokal och nya möbler och framför allt en ny resväg och jag är mycket nervös över hur det kommer att gå. Jag har stora planer på att införskaffa mig en GPS eller åtminstonde en karta. Jag kommer ju att få brumma iväg utanför Dublins gränser ut i det okända. Kommer jag att hitta till mitt arbete?? Den största och viktigaste frågan är att kommer jag att hitta hem??? 


Kommentarer
Postat av: Syster

Du får provköra ett par gånger i helgen!

Kram

2011-04-08 @ 18:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0