Blir så less....



Bild lånad från internet

Jag har tillbringat större delen av min helg ner bäddad på soffan men både kudde och filt. En stilla promenad mellan soffan och kylskåpet har kännts som ett maratonlopp och dom få gångerna jag tog mig uppför trappen var jag tacksam att jag kunde andas. Japp, jag är förskyld. Och mina stackars lungor är igentäppta med saker som jag inte vill tänka på. Och för att inte glömma så har jag en ljuvlig hosta som håller hela huset vaket om nätterna men å andra sidan varför ska dom sova för när jag inte kan...


Kommentarer
Postat av: Syster

Stackars Wimsan! Bra att du tar det försiktigt mellan kylskåpet och soffan..... ;-)

Kram

2011-10-19 @ 18:55:38
Postat av: Beyond fabulous!

Krya på dig!



Kramar

2011-10-22 @ 16:34:32
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0