Back to work...

Igår brummade jag iväg till mitt arbete efter några veckors ledighet och till min förvåning är det mörkt på morgonen. Det var bara att tända lampan på bilen och hoppas på att jag skulle hitta till arbetsplaten i mörket. Jodå, jag hittade dit och strax efter jag hade loggat in i systemet och började att peta i våra ärenden så var min ledighet glömd och det kändes verkligen att jag inte hade varit borta en längre tid. Så konstigt det kan bli...

I söndags stökades det till det ordentligt för mig. Jag var och handlade och gick förbi choklad hyllan med all god Jul-choklad. Hm, dom rear väl ut överbliven Jul-choklad från i Julas tänkte jag i mitt stilla sinne men upptäckte raskt att det är årets choklad. Det är ju skandal! Inte nog med att jag blev helt tidsförvirrad, (jag har ju tappat bort min sommar) men att Julen står  och knackar på dörren i slutet av September är väl att ta i? Jul handlingen blir bara längre och lääängre.....


Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Buuu för tidig julreklam, bläää. Har också sett i tidningen att man kan boka julbord mm. Trist!



Kram

2011-09-28 @ 19:44:50
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0