Det var länge sedan...

Idag har jag gjort något som jag inte har gjort på länge, jag var på bio. Och vilken fantastisk film jag såg. Det var Anna Karenina. Vilken underbar film!! En sådan härlig scen sättning och underbara skådespelare. Och denna film är baserat på Tolstoy¨s klassiker som jag inte har har läst, och jag blev väldigt förvånad över filmens slut. 
 
Kan jag rekommendera filmen? Ja! Det blir 5 wimsor utav 5!! 
 
Bild lånad från internet
 
Och efter detta kommer jag nog med all synnerlighet att läsa boken.

Kommentarer
Postat av: Ann

Åh den vill jag också se!

Kramar

2012-09-24 @ 14:28:08
Postat av: Syster

Jag har läst boken, rekommenderas!
Kram

2012-09-25 @ 21:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0