Måndag

 
Det blev en väldig kort helgledighet denna vecka. Jag hann knappt fira min födelsedag innan det var dags att pallra sig iväg till mitt kära arbete. Denna vecka skall jag skolas om till något nytt. Har typ suttit i skolbänken idag, nja, har suttit framför datorn och har haft konferens med ett par andra personer som samtidigt suttit i en annan del av världen. Tänk vad världen har blivigt liten. Det kommer bli skojigt att få göra lite annat men inom samma jobb. 
Och det bästa av allt denna vecka är att jag har normala arbetstider. Jag arbetar mellan 8,00 till 16,30 och är hemma strax efter fem, det känns nästan som att jag jobbar halvdagar, hur skönt som helst att komma hem två timmar tidigare och nästa helg har jag fyra lediga dagar att se fram emot. Jag älskar mitt jobb.... 

Kommentarer
Postat av: Ann.

Skönt med något nytt :)

Kramar

2014-04-29 @ 15:07:42
Postat av: Syster

Vad roligt! Hoppas att du slipper helgerna också!
Kram

2014-04-29 @ 15:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0