Sjuk

 
Min kära dator är antagligen sjuk och har fått sig ett litet virus. Det har installerats program som jag inte har en aning om vad det är och en pop-up-menu poppar upp ibland och vill att jag ska uppdatera bank "länken" men säjer inte till vilken bank. Känns lite knasigt eftersom denna pop-up inte syns i de andra datorerna som vi använder till internet banking. Jag har försökt att avinstallera programmen som jag inte känner igen med ingen success, programmen är som klistrade i HDD. Jag har även kört olika antivirus program men inget stort eller konstigt kommer upp. 
Men nu är den inskriven på datorkliniken och jag väntar på provsvar ikväll eller senast i morgon förmiddag.

Kommentarer
Postat av: Syster

Två Alvedon och vila!
Kram

2014-03-21 @ 13:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0