Ledig....

 
Jag har nu avverkat 80 arbetstimmar på 9 dagar...
 
Nu är jag trött... Hjärnan är mer mushy än vanlig.
 
Ska nog ta en latmansdag idag!

Ljus

 
Nu är det slut på sommaren. Visst är det det fortfarande varmt och behagligt ute. Det går fortfarande bra att sitta ute och fika eller pyssla i trädgården. Men det känns att vindarna har vänt och det är en annan känlsa i luften. Ja, det är höst! Sakta men säkert har jag börjat att plocka bort sommar sakerna och går och tänker och grunnar på vilka höst saker som ska fram eller köpas nytt. Och att jag kom hem med nya ljus kändes väldigt viktigt idag. 
 
 

Konst.

 
Jag har utövat mina konstnärliga talanger. Det blev en bild på Sophie. 
 
 

Imse

 
Under natten har en spindel spunnit ett mega stort nät mellan muren och uthuset. Spindeln har till och med hunnit med att fånga flugor i nätet. 
 
 

blommor och bin

Nu för tiden kommer bina in och mumsar på blommorna... 
 
 

Efter min tid....

 
Det har varit några hektiska veckor med både resor och jobb. De kommande veckorna kommer det bli bara jobb och så min tillvaro är tillbaks till normala rutiner.
Förra helgen åkte vi flickor iväg till Wexford för några dagar.
Så himla skojigt att göra saker tillsammans med lika svårt att få ihop en tid när alla i samma land?!
 
Land i sikte?!
 
 
Curracloe Beach är en utav världens vackraste...
 
 
 
 
 

RSS 2.0