Häpp

Då kan jag nog mingla med tennis proffsen. Igår kväll spelade jag tennis för första gången i mitt liv. Det måste sägas att jag hade nog en intressant spelstil. Med noll bollsinne och obefintlig koordination, blev jag väldigt glad att jag träffade bollen överhuvudtaget. Ärligt talat så kommer jag nog inte att köpa medlemskort på någon dyr och fancy tennis klubb, men slå några bollar då och då blir det nog. 

Jag

Rekommenderar inte att använda ogräs dödar medel på gräsmattan... Det verkar som att dödar medel inte kan skilja på ogräs och gräs...


Men blommorna verkar trivas. Riktigt trevligt att sitta ute i solskenet ☀ 





Det

Blev en promenad på cirka 10 km. Och det blåste.. Men vilken utsikt... 😍





Har

Inte så mycket att göra på mina lediga dagar än att vattna blommorna....



Från mig

Till mig... Min workfromhome present.



Har börjat

Med ett nytt projekt. Jag kan ju inte bara sitta ute och dricka vin och vänta på bättre tider. Hoppas att det blir färdig till jul.



RSS 2.0