Grattis Katherine

Ett stort grattis till Katherine som lyckades att vinna 3 biljetter till filmen Twilight den 9 December.

Boken som heter "Om jag kunde drömma" på svenska är skriven av  Stephenie Meyer och är en utav 4 böcker. Det är en serie av böcker där vi kan följa Bella och Edward på deras äventyr. Enligt författarinnan kan det bli en femte bok.

Filmen handlar om en flicka vars namn är Bella Swan spelad av Kristen Stewart som är en stark och egensinnig tonåring som inte vill vara en "typisk tonåring". När hennes mamma gifter om sig, flyttar Bella till hennes pappa som bor nära Washington. I den nya skolan möter hon Edward Cullen spelad av Robert Pattison och båda blir vilt förälskade i varandra. Att Edward är en vampyr är inget hinder i början av deras förhållande men komplikationer och ontsinta vampyrer testar deras kärlek.

Handlingen påminner mig om en "twisted" Romeo och Julia där vuxna gör allt för att förstöra en ung kärlek.


  Bild från internet

Kommentarer
Postat av: Ann

Grattis! Tar de med sig dig på bion?

Jag ska ladda ner filmen har jag tänkt för den verkar ganska mysig.. Kram

2008-12-04 @ 10:31:36
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0