Lördag

Idag har jag varit duktig, Jag har både städat och bakat sylt-snittar och bondkakor. Gott!! Fast jag tror att kakorna kommer vara uppätna innan jul även om att jag brände nästan hälften av bondkakorna, skit!! Jag trodde att jag skulle klara utav att multitasking, jag satt och drägglade över Louis Vuitton väskor på internet samtidigt jag bakade. Vilka fina väskor, det skulle vara så skoj att ha en sån...
Ett bra ställe att gömma tex kakor eller glass som man inte delar med sig av är i grönsakslådan i frysen, barn letar ju inte direkt efter frysta grönsaker... Eller om man sköljer ur en mjölk förpackning ordentligt och ställer den längst bak i kylskåpet och godsakerna får vara ifred!!! Fiffigt va? Man måste ju ligga steget före hela tiden.....

Semi-finalen på X-factor´n var ikväll och min favorit Alexandra går vidare till finalen. HURRA, Hon är så enormt duktigt på att sjunga. Klicka in på länken för att titta på henne.......
http://www.tv3.ie/shows.php?request=thexfactor&tv3_preview=&video=3484

Kommentarer
Postat av: Ann

ja jag tycker definitivt att det är värt att köpa en LV väska enbart för förvaringsmöjligheten av kakor ;) Nästa gång vi ses kan du få se min LV!

Kram kram!

2008-12-07 @ 16:38:04
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0