Är jag en kändis??

Det säjs ju att vi har en exakt kopia oss själva någonstans här i världen. Och jag har hittat min tvilling. Hon heter Maria Menounos och är en STOR celebrity i Amerika. Tyvärr så har våra vägar inte korsats dvs jag har aldrig hört talas om henne. Men ack så lika vi är varann.......






Och inte nog med det, titta på alla andra kändisar som liknar mig!! Då kan man undra varför jag bara blir utbjuden till puben tvärsöver gatan när det är uppenbart att jag ser ut som en kändis. Det borde ju innebära att jag kan gå och stråla på den röda mattan, få en massa freebies när jag minglar på fester och ett obegränsat flöde av gratis Champange. Just det, borde vara så.................

Ska gå på puben tvärsöver gatan ikväll. Skål!!







Kommentarer
Postat av: Ann

Du ÄR en kändis ;) Visst är det kul att morphas! Trevlig helg, kramar

2008-11-21 @ 10:53:38
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0