I'm back...

Har haft en bra vecka och det var så underbart att vakna till fågelkvitter. Hurra för gamla otäta fönster!! Jag har vårstädat trädgården och pysslat lite med huset. Man hittar alltid på nåt att göra med ett gammalt hus och en alldeles förstor trädgård. I min rundvandring på mina ägor hittade jag blåsippor, Jag blev sååå glad!! Det är mina favorit blommor. Jag hittade även Krokusar men man fick vara väldigt snabb om man ville njuta av dessa blommor (rådjuren åt upp dom).






Torsten är nu ett minne blott. Rest In Peace och tack för alla frustrerande och dyra minnen!! Skitbil!!
Men jag har adopterat en ny familjemedlem. Det blev en Kerstin. Fast vi är väldigt oense om namnet, resten av familjen vill att det ska vara en Ray. Ray?? Den ser ut som en Kerstin med sina kvinnliga former och mjuka linjer. Vi för väl ha en omröstning. Alla som röstar för Kerstin räcker upp en hand!!!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Kerstin låter som ett riktigt bra namn! Räkna med min röst.

2009-04-18 @ 09:21:29
Postat av: Ann

Ja en Kerstin låter som en bra ide!

Mysigt ni verkar ha haft det =)

Kramar

2009-04-18 @ 12:00:11
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Helen

Kerstin!!!! Finfint namn på en bil!

2009-04-18 @ 12:16:17
Postat av: Sophie

It looks like a Ray, and it has already been called Ray by everyone in the family.



It's a Ray.

2009-04-18 @ 13:58:30
Postat av: Syster

Jag röstar för Kärran!

Ps Dublin, Ludvika ung detsamma....

2009-04-19 @ 08:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0