Måndag

Har haft en bra helg. Igår var jag och Sarah på konsert, IGEN!! Det var en välgörenhets konsert och alla pengarna går till ett barn sjukhus här i stan. Allt var organiserat av fm104 vilknet är det största radiokanalen här i stan. Och vilken härlig musik det var. Det var bara dom största banden från Irland som spelade, förutom att u2 var inte med, men Aslan, Mundo, The Blizzards och just nu mina favoriter The Coronas plus andra band som jag inte kommer ihåg namnen på. Och mellan spelningarna blev vi underhållna utav Keith Barry, han är ju en känd trollkarl, jag hade jätte skoj när några "frivilliga" hoppade omkring på scenen under hypnos. Det var över 3.5 timme lång blizzzz!!! Tack till mina barn som fixade till så att jag kunde vara med denna härliga kväll.


Kommentarer
Postat av: Ann

Kul med konsert! Jag tycker att alltid är roligt när man hittar på saker utöver det vanliga, kramar

2009-04-27 @ 11:40:51
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Helen

GRATTIS!!! På bemärkelsedagen!

Kram

2009-04-27 @ 20:41:30
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen favvomoster ;)Jag tänkte skicka ett sms till dig men har inte ditt nr tydligen,,, messa det till mig om du vill 0707-155 698.



Kramar!!

2009-04-27 @ 21:14:26
Postat av: Syster

I want to go på konsert also.....

Kram

2009-04-28 @ 15:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0