Söndag


Imorgon bär det iväg till det lilla landet i norr igen. Jag har checkat in på internet så jag slipper köa på flygplatsen och har beställt en hyrbil. Vet inte riktigt om jag ser fram emot själva resandet med det ska bli skönt när jag väl är där. Fast just nu har jag en massa pyssel att ta hand om. 

Jag tänker göra slut med Torsten. Och jag kommer inte sakna honom alls. Han har varit väldigt besvärlig och har inte varit sammarbertsvillig dom senaste åren. Det mesta har varit på Torsten villkor och när saker och ting har passat honom. Skitbil.

Ska bli skoj att få se lite snö igen, måste komma ihåg att valla pulkan när jag kommer fram, har hört från en säker källa att det finns massor med snö. Och jag kommer att ha ett utmärkt tillfälle att tjuvträna inför nästa säsong. Eller fibbla lite med min motståndares trimmade pulka, hm, tål att tänkas på.....

Kommentarer
Postat av: Syster

Totte vill inte bli en V70! Han vill vara en C70!!!!

2009-04-05 @ 15:00:40
Postat av: Alicia

Ni rör inte Röda Faran! Haha, fast jag tror inte att det går att fibbla med den ärligt talat. Det är den finska sisun som håller den levande. Hälsa allra varmaste till Torsten att det var kul att lära känna honom, även om han är en skitbil. Och hälsa resten av familjen, ta hand om er och njut av snö och påsk!

2009-04-06 @ 09:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0