Äntligen....

Äntligen har jag lärt mig hur man ändrar och byter bakgrunds bilder i min blogg. Och helt utan hjälp. Hurra!! Efter MÅNGA försök och kraschade stilmallar så lyckades jag äntligen i morse. Men det är nog lite fin putsning kvar, typ skarvor, design och sånt.

Jag går fortfarande och letar jobb som passar in med alla mina resor men det ser mörkt ut. Och jag verkligen hatar att gå hemma så jag har nu bestämt mig för att börja simma. Jag köpte mig ett medlems kort på gymmet som ligger i stort sätt tvärs över gatan, det kostade mig en halvförmögenhet så nu känner jag pressen att använda det så mycket som möjligt. Jag har tillgång till både poolen och till alla maskiner och jag har tillgång till en personlig tränare!! Mmm....... Men jag har väldigt svårt att se mig själv hoppa omkring på ett rullband eller så kommer jag trassla in mig i roddmaskinen. Jag tror nog att det är bäst att jag håller i bubbelpoolen!!

Ha en bra helg!!!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Vad duktig du är som fixat bloggdesignen själv!!!



Kram

2009-01-30 @ 12:50:31
Postat av: Ann

Bloggen ser bra ut, bra jobbat!

Simma lugnt på gymmet ;)

Kram kram

2009-01-30 @ 14:01:53
Postat av: Syster

Nice med en personlig tränare! Ta en snygg manlig sådan.......

Kram

2009-01-31 @ 09:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0