Lördag

Har spenderat lite quality time med min syster dom senaste dagarna. Och hon har varit så snäll och lärde mig hur man embossar. Och det blir sååå fint och så enkelt det är. Jag måste nu införskaffa mig ett eget embossingset, jag trodde att det skulle gå bra med en hårfön med det blev en väldig fart på pulvret...
Vi har även varit och shoppat nya stämplar - dom är sååå fina - för en halv förmögenhet och jag misstänker att jag måste köpa mig en större väska om jag ska få med mig allt till Irland......


Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Det är typiskt att alla fritidsintressen och hobbys ska vara så dyra,vi får helt enkelt hålla oss till att dricka vin ;) Jättekul att ses i lördags! Kram kram

2009-07-06 @ 17:36:36
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Helen

Jättekul att vi sågs i lördags!!



Hälsa grattis i efterskott till Sarah och Katherine!



Kram

2009-07-07 @ 15:05:18
Postat av: Syster

Bra tips Ann gav dig! Enbart vin.............

2009-07-08 @ 18:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0