Måndag

Vilket strålande väder det är!! Det har varit underbart i flera dagar, varmt och strålande sol. Härligt. Jag har varit ute på promenader och suttit ute i trädgården och har även lyckats med att bränna mina armar. Visst är det fint med t-shirts armar, det jämnar väl ut sig till sommarn. Men å andra sidan så matchar mina knall-röda armar till mitt klar-gula hår!! Jag färgade håret häromdagen tänkte att blond skulle bli fint men det blev väldigt gult med ett skimmer av orange. NICE!!!

Sarah och Katherine ska ska springa Dublin Womens Mini Marathon idag. 10 km i denna värme!! Måste se till att dom dricker ordentligt och smörjer in sig i sol-skyddsmedel. Flickorna har samlat in pengar till Marie Keating Foundation. Lycka till!!!


Kommentarer
Postat av: Ann

Inget fel med bondbränna kär Moster ;) Kram!

2009-06-01 @ 17:05:21
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0