Måndag

Har just kommit hem från simningen, och det var en riktigt bra träningsrunda och jag känner mig relaxed och utmattad på ett härligt sätt. Det var riktigt kul att simma idag, det var en man på ca +70 i samma bana och jag hade det väldigt besvärligt att hålla samma tempo som han, jag misstänker att han är en gammal simmare, han var så stark och simmade så graciöst. Jag kände mig som Moby Dick när jag plaskade omkring knallblå i ansiktet utav syrebrist av alla kallsupar....

Som sagt var så firade vi Morsdag igår och jag fuskade lite med Lent (jag gav ju upp allt godis, choklad och sånt för fastan). Jag har varit väldigt duktig och har inte ätit choklad eller nåt på 26 dagar, 5 timmar och 43 sekunder förrän igår. Och till mitt försvar så fär det tydligen lagligt att äta eller göra sånt som man har gett upp för Lent på Söndagar och vi firade Morsdag men en underbar extra kladdig kladdkaka. Mmmmm det var ljuvligt!! Men nu blir det inget fusk förran Lent är över på Påskdagen, jag sitter redan och planerar alla efterrätter och godis som jag kommer att frossa mig själv med. Och titta på all choklad som väntas då.....


Kommentarer
Postat av: Ann

Mmmm marabou ;) kram!!

2009-03-23 @ 22:16:20
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0