Sophie

Idag fyller min lilla bebis 15 år. Tänk så gammal jag börjar bli, jag menar snart är hon lika gammal som jag, dvs 22 år. 15 år och nästan vuxen fast i mina ögon kommer hon alltid att vara min lilla bebis, jag undrar om hon någonsin kommer att bli vuxen i mina ögon? Kommer jag alltid att lägga mig i och berätta hur hon ska göra? Sitta och vänta uppe tills hon kommer hem från puben även när hon har flyttat hemmifrån? Se till att hon hon har ätit upp sin mat? 

Här Sophie på sin första semeter till Wexford.....



Här var Sophie inte så gammal. Men vilket charmtroll......






Kommentarer
Postat av: Ann

Haha ja jag minns när dina barn/mina kusiner föddes och det känns inte såå länge sedan, så sjukt vad tiden går....

Hälsa grattis i massor från kusin vitamin :)



Kramar!

2009-05-12 @ 14:02:18
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej du ungdomliga mamma till 15-åringen. Vi i nr 19 hälsar till din fina dotter Grattis på den stora dagen och så klart kommer innerliga kramar.A o S

2009-05-12 @ 18:01:35
Postat av: Helen

GRATTIS i efterskott! Hälsa!!



Kram

2009-05-14 @ 13:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0