Paj

Igår när vi karvade pumpan så sparade jag köttet. Fick en strålande ide (Hmm!!) igen. Tänke göra en paj utav pumpan för första gången i mitt liv. Hittade ett lättlagat och bra recept på Alltommat. Se receptet här. Måste bara säja att pajen blev helt underbar. Lätt och krämig med en hint av kanel och ingefära. Jag rekomendrar den verkligen och jag kommer att göra den nästa år igen!!!!

Pumpapaj. Receptbild - Allt om Mat

Bild lånad från alltommat


Måste även visa våran pumpa också. Visst blev den fin....

 


Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Wow pumpan är superfin och smart att använda köttet till mat! Kramar

2009-11-01 @ 21:20:33
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Very nice som en del säger!

Kram

2009-11-02 @ 21:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0