Fredag

Idag har vi en lite nervös Sarah som ska tävla i hur man pratar!!! Och vem är inte mer qualificerad än Sarah som är född med talets gåva. Sarah bara älskar att prata och det spelar ingen roll om hon pratar till en person eller till en fullsatt hörsal, så pratar hon på med en stark inlevelse och ett härligt självförtoende.
Ikväll kommer flera skolor att debattera om olika ämnen men alla måste lägga ut sina åsikter och argument på Franska!!! Sarah kommer att ge sina åsikter om att man inte behöver skoluniformer och alla fördelar med att skolbarnen ska få bära sina egna kläder, på Franska!!! Eftersom mina franska kunskaper är lika med noll så har Sarah lovat att vinka till mig när hon säjer skojiga saker om ämnet så jag vet när jag ska skratta.....
♥ Ett stort lycka till till min lilla Sarah!!!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0