Onsdag

Igår misstänkte jag starkt att .se hade flytt fältet, till en annat solsystem eller nåt. Jag kunde varken läsa aftonbladet, kolla vädret eller gå in till min blogg, kunde inte ens läsa någons annans blogg heller. Ve å fasa, vad vad det som hände?? Men det mest skrämmande var att jag har blivigt så beroende utav internet på mina gamla dagar. Att jag inte har internet i sommarstugan är helt ok, antagligen för att jag kan gå till biblioteket för att få mitt beroende tillfredsställt. Men igår hade jag nästan en halv panik attack eftersom saker och ting inte fungerade men idag är jag glaaad!!!


Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Det går inte att leva utan internet! El jo det kanske det gör, men det lär bli himla mkt tråkigare,,, Kram kram!

2009-10-14 @ 15:38:21
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Har du provat tolvstegsmetoden?

Kram

2009-10-15 @ 13:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0