Fredag

Jag är sååå glad idag. Jag har varit till mitt mekka, nirvana eller var det himmelriket?? Nej, jag var inte till Claes Olsson. Jag var till IKEA!!!!! HURRRAA!! Och jösses var stort det är, IKEA i västerås är en liten kvarterkiosk om man jämnför dom två. Själva planlösningen är den samma som hemma med enkelriktat och allt, men entre planet var det bara showrooms så att man bara kunde gå titta och inte som i Sverige där man kan fylla sin kundvagn medans man går igenom affären, Sen får man gå en trappa ner för att börja med hets-shoppandet. Det dröjde inte länge förrän jag fyllde min säck med servetter, värmeljus och toalettborstar. Och det bästa av allt var att jag hittade skojiga kakformar. Så nu blir det slut med pepparkaks gubbar, hjärtan och stjärnor. Nu till julen kommer det bli pepparkaks älgar, igelkottar och sniglar. Skoj!! 
Och efter man har spenderat alldeles för mycket pengar på saker som kanske kommer att använda så avslutades äventyret med en hotdog för 50 cent. Ett liten plåster på såren för att jag spenderade för mycket pengar.....


Kommentarer
Postat av: Beyond Fabulous!

I love IKEA!!!! Kram kram

2009-09-11 @ 19:51:16
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0