Måndag

Har haft en väldigt lugn och trivsam helg. I lördags fick jag en strålande ide igen. Vi var ju som sagt var till Riga i somras och där hade jag min första manikyr. Och jag blev så glad över mina nya fina naglar så att jag kostade jag på mig att köpa lösnaglar. Jag har stått och funderat länge om jag skulle ta och prova dom och i Lördags tog jag mod till detta stora beslut. Och det blev jätte fint!! Det ser inte alls så plastigt ut som jag trodde att det skulle göra. Men efter en stund kom paniken krypandes upp längs ryggraden. Hur tusan för man bort dessa naglar?? Man använder ju superlim för att få fast dom!!! Jag hoppas att dom trillar av sig själva. Ibland kan jag bara hata mina strålande ideer!!!! Men å andra sidan så har jag väldigt fina naglar.....


Kommentarer
Postat av: Syster

Det trista är att de ramlar av snabbt!

2009-10-03 @ 15:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0