Onsdag

Är tillbaks till den gamla trallen igen, barnen är i skolan och jag letar jobb med ljus och lykta och alla jobb lyser med sin frånvaro. Skit!!!

Jag har iallafall tagit upp simningen igen efter sommaruppehållet och är lite förvånad över mig själv, det känns som att jag inte har tappat någon kondition alls. I början av sommaren hade jag ju stora planer på att springa uti dom mörka skogarna i Dalarna för att komma i topp form inför tjejvasan. Men då kom regnet och det tog ju aldrig slut!! Om det blev ett litet uppehåll, då kände jag  mig inte så motiverad med att springa omkring med gummistövlarna. Men cést la vie, nu är det slut med ostkrokar, lösgodis och lådvin och numera ska jag hålla mig till den gröna och hälsosamma linjen tills nästa sommar. 

s


Kommentarer
Postat av: Syster

Gröna linjen=skit!

2009-09-02 @ 14:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0