Fredag

Idag har jag städat datorn. Nä, jag har inte sorterat och slängt skräp och filer eller backat-up saker och ting i datorn. jag har bokstavligen städat i datorn. Jag såg att det var väldigt dammigt vid fläkten så jag tog fram damsugaren och upptäckte ännu mera damm i hårddisken och därav så öppnade jag den. Och jösses vad dammråttor det fanns i hårddisken. Så det var bara att köra in dammsugaren och veva omkring! Och ena frågan efter den andra poppade upp i mitt huvud medans jag städade. Finns det någon brand risk? Kan det bli kortslutning utav dammet? Nåväl, nu är den ren och fin och jag hoppas att jag inte sabbade något i datorn på grund av mitt frenetiska dammsugandet. Men visst blev den ren och fin?






Idag har jag varit på en utav mina långa vandringar längs cyckelbanan här i dom djupa skogarna i Dalarna och hittade både Tussilagon och Blåsippor. Det verkligen spritter till i kroppen när man hittar dom första vårblommorna. Och snart står sommaren och knackar på dörren... 

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag har ringklocka.....

Kram

2010-04-12 @ 10:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0