Torsdag

Mera regn!! Visst kan man inte klaga på denna underbara sommar vi har haft detta år, men jag vill att dom sista dagarna på mitt sommarlov ska vara lika fina. Jag känner att jag har massor att göra innan vi far iväg, typ klippa gräset!!!
Igår kväll hade vi planerat att paddla kajak som vi ställde in pga av regnet. Man vi ju inte bli blöt??? Men senare på kvällen blev det ett uppehåll och jag kastade in alla barnen i bilen för en springrunda i el-ljusspåret. Jag kommer verklingen sakna dom fina motionsspåren när jag kommer tillbaks till min gata i stan. Det är inte så kul att springa på asfalt även om vi fina parker runt knuten så är vägarna asfalterade. Och framförallt så sliter det mer på mina gamla knän/rygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0