Tisdag

Som jag berättade tidigare så var vi till Dublin Zoo förra helgen. Men varför ska man förenkla det hela och bara sätta upp en Do not disturb the animals skylt när man kan använda alla ord i engelska ordlistan som dock betyder samma sak?


   

Vi hittde några fina djur, pingvinerna är nog mina favoriter...



Efter besöket på djurparken hade vi en underbar picknick i det gröna i Phoenix park. Sophie och jag hade en hopping - good - time. Fast mina ben kändes väldigt tunga efter allt promenerande så mina hopp blev väl inte så höga... Men det var skoj..




Kommentarer
Postat av: Syster

Vill visa att någon kan läsa en ordlista...??

Fin lo!

2010-06-23 @ 10:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0