VM



Idag är det dag 1 i fotbolls maraton. Ett himmelrike för vissa men det kan bli en besvärligt tid  för andra.  Med mitt minimala intresse för denna sport så vet jag knappt vilka länder som deltar eller i vilka grupper dom spelar i men jag har en kuslig känsla av att jag kommer att bli påtvingad denna information.
Men tur-i-oturen är väl att varken Irland eller Sverige blev kvalifiserade för detta VM det miskar friktionen för oss alla i detta hus. Hemska tanke om Irland skulle gå vidare i turneringen och Sverige skulle bli utslagen......... Argh, sånt för inte hända.
Och eftersom jag inte kan heja på Sverige i detta VM så kommer jag att heja på Amerika!! Jag tror stenhårt på att dom kommer att vinna. Har ni nått favorit land?

Ha en trevlig helg

 


Kommentarer
Postat av: Helen

Puhhh Daniel kommer att sitta klistrad nu... Så jag hejar på Portugal i brist på annat!



kram

2010-06-11 @ 11:54:21
Postat av: Syster

Jag hejar på Norge såklart! Vet ej om de är med men de skulle vinna om de var med!!!! Me love!

2010-06-13 @ 16:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0