Fredag

Idag har jag varit i skräphimmelen. Jag satt och googlade häromdagen och jag hittade faktiskt en skräpaffär inte så långt ifrån där jag bor, 20 minuter med buss plus 10 minuters promenad, inte illa!. Och Jösse namn vilka fina saker det fanns där och det är så kul att kunna klämma och titta på sakerna innan man handlar. Just nu sitter jag och väntar på att mina kant stansar ska komma. X-cut har kommit ut med stansar och punchar som ser likadana ut som MS men bara till en bråkdel av priset dvs en kant punch kostade mig € 4.60!!!! Är det någon som kommer ihåg vad en MS kostar??? Och det fina med det hela är att det är samma storlek och mönsterna skiljer sig inte mycket från varandra. 

Tillbaks till min nya skräpaffär, det fanns såååå mycket fint och jag ville ha allt men tyvärr så blev det inte så, men jag kom hem med diecut staket, sandslott, blommor och band för nästan ingenting. Kan inte vänta tills nästa gång jag åker dit fast med min stora plånbok.  

Måste få berätta att våren har kommit hit för att stanna. Mina krokusar, minipåskliljor och maskrosor blommar för fullt och räven ligger ute och solar sig i gräset på andra sidan trädgården. Jag har nu ned räkning innan jag klipper gräsmattan för första gången på det nya året. Jag misstänker att ni fortfarande springer omkring med snöskoveln...


Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Åh jag vill oxå ha vår, och JA här är vi fortfarande fast i någon gammal snödriva ;)



Kram Kram!

2010-03-06 @ 19:02:20
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Åh ett staket.....

Japp Martha kostar 210 kr här....

Vi har också krokusar, tyvärr ca 2 meter under snön.

2010-03-09 @ 09:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0