Hurra för Kerstin!!!!

Igår brummade jag och Kerstin iväg till Malung för den årliga bilbesiktningen. Tyvärr så blev det lite fel och jag kunde inte få en tid som passade både mig och besiktningsfolket här i närheten denna vecka och därav denna långa biltur. Men vad gör det? Kerstin tycker om att få sträcka på hjulen. Och jag måste säja att Kerstin skötte sig exemplariskt och vi fick inte ens en liten anmärkning. HURRA!! Kerstin är duktig hon....

Förövrigt har jag spenderat nästan hela veckan uti trädgården med att klippa gräs, kratta gräs, rensat ogräs och planterat nya växter m.m. listan blir lång. Men jag har lyckats ganska bra med mitt trädgårds projekt och det kommer att bli lättare med att hålla ogräset istyr nästa gång jag kommer hit till mitt lilla paradis. Men min gamla kropp börjar verkligen att säja ifrån och jag har upptäkt nya muskler och nya ställen på kroppen som man kan ha ont i. Ah, det går väl över.


Kommentarer
Postat av: Syster

Asfalt?

Ses imorgon!

2010-05-28 @ 12:50:54
Postat av: Beyond fabulous!

Yey för besiktningen =)



Vi syns imorn kära Moster <3

Kram kram

2010-05-29 @ 10:31:46
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Helen

Tack för de fina armbanden och kortet!!



Kram

2010-05-31 @ 15:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0