Tisdag

Bild lånad från internet

Ihelgen hade jag en utav mina största och bästa brilliantaste ideér jag någonsin haft. Jag tänkte att jag skulle piffa upp mina vinterbleka ben inför sommaren. Det finns ju flera alternativ för detta problem. Ok, att ställa/lägga mig i ett solarium är uteslutet, brun-utan-sol eller fake tan som det heter här är uteslutet. Då tänkter jag att jag kan prova Dove Summer Glow body lotion, jag utgick ifrån att det inte var mycket färgmedel i denna lotion och det skulle vara sååå snyggt med bara en hint av solbränna på mina vinterbleka ben. Jag smorde in mig efter morgonduschen igår morse och gick och väntade hela dagen efter den underbara glowen som skulle utvecklas under dagen. Det hände ingenting. På kvällen smorde jag in mig igen och gick och la mig. Imorse vaknade jag med knallgula ben och fötter!!!! Det är en sån intensiv gul färg så att Sponge Bob Squarepants blir avundsjuk!! Ibland kan jag bara älska mina ideér....

 


Kommentarer
Postat av: Syster

Jag vill se kort på benen!

2010-05-04 @ 14:53:08
Postat av: Beyond fabulous!

Oh lala det låter HOY!

Haha jag har en liknande kräm och den blir ganska fin, men det blir ränder lite här o där vilket inte är så snyggt...



Vi får vänta på den naturliga solen du o jag =)

Kramar!

2010-05-04 @ 21:01:03
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Helen

Inte lätt. Vi har sol här så du får komma hit och sola:)

Kram

2010-05-05 @ 12:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0