Torsdag

Har haft lite sladd problem till datorn den senaste tiden. Jag var ner till en dator affär och dom vänligt informerade mig att man inte kan köpa en adapter/charger sladd till en Dell laptop i affären och att jag måste gå ut på Dells website för att beställa en. Det är ju lättare sagt än gjort när batteriet i datorn var helt tomt och jag inte ens fick igång datorn. Men jag kan ju köpa en universal sladd som ska tydligen fungera på alla datorer men dom sa även att den sladden inte fungerar så bra på en Dell laptop!!!!! Och som grädden på moset så skulle den j¤¤¤¤a sladden kosta mig €120!!! Intre tusan köper jag en sladd som är mer värd än vad denna dator är värd! Tur i oturen hade en utav våra kamrater en sladd över som vi kan använda, det finns snälla människor här i världen.


Kommentarer
Postat av: Syster

Eller som en på Vattenfall/Eon sa när någon ringde dit när det var elavbrott en längre tid efter stormen Gudrun: "gå in på vår hemsida och uppdatera er"!

2010-05-21 @ 17:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0