LÖN

Idag har jag fått min första lön på länge. HURRA!! Undrar vad jag ska spendera alla mina på pengar på? Denna vecka blev det bara ett arbetstillfälle men dagen har just börjat så chansen att jag kan bli placerad på något kontor finns ännu kvar. Man ska vara tacksam för varje arbetstillfälle man kan få.



Jag har börjat att höst städa i trädgården och planterat lite nya vinterblommor. I år blev det gula blommor, violer?? Men jag har ingen aning om klarar av den Iränska vintern men jag antar det eftersom dom säljs denna årstid och stod vid ute blommorna. Jag är övertygad om att jag kommer bli trädgårdsmästare i mitt nästa liv.....


Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Yey för lön!



kramar

2010-09-17 @ 16:59:18
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Ser ut som penseér, tror att de överlever vintern där. Värre om du tar med dem till Dalarna i vinter......

Ska vi dela?

2010-09-17 @ 20:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0